هایدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

هایدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پاورپوینت راهسازی در نروژ 40 اسلاید

اختصاصی از هایدی پاورپوینت راهسازی در نروژ 40 اسلاید دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

دسته بندی : پاورپوینت

نوع فایل :  .ppt ( قابل ویرایش و آماده پرینت )

تعداد اسلاید : 41 اسلاید


 قسمتی از متن .ppt : 

 

عنوان:راهسازی در نروژ

استاد:

مهندس فندرسکی

دانشجو:

حسن گرامی فرد

روز پنج شنبه ساعت 15-13

شماره دانشجویی: m8244210363

مقدمه

شبکه راههای نروژ دارای 550 کیلومتر تونل میباشد که 25 عدداز این تونلها در زمره یکصد تونل طویل جهان است . از سال 1979 درحدود ده تونل زیر دریایی درنروژ ساخته شده است که بیشترین تعداد را در بین کشورهای جهان را داراست .

موفقت کشور نروژ که درشمال اروپا واقع شده است به گونه ای است که حد فاصل بین دو نقطه شمالی و جنوبی آن به 2000 کیلومتر می رسد و حد فاصل اسلو پایتخت آن تابالاترین نقطه شمالی کشور برابر فاصله این شهر تا رم پایخت ایتالیا می باشد .سرزمین پوشیده از برف این کشور به وسیله رشته کوههای نامنظم از هم جداشده است درحالیکه سواحل آن دارای چین خوردگی های عمیقی می باشد و به وسیله جزایر بی شماری محاصره شده اند .

جمعیتی حدود 5/4 میلیوننفر در بین شهرهای کوچک ، کوهستانها و دهکده ها و جزایر این کشور پراکنده شده اند . موقعیت شمالی این کشور تقریبا از 57 درجه شمالی تا 71 درجه شمالی می باشد که این امر باعث شده درجه تغییرات آب و هوایی در این کشور بسیار زیاد باشد . وضعیت خاص این کشور باعث شده که کارشناسان راه سازی نروژی دارای تجارب خاصی در زمینه جاده سازی ، تونل سازی چه در روی خشکی و چه در داخل آب و زیر سطح دریا و نیز پل سازی شوند .

این کارشناسان همچنین دارای قابلیت هایی درزمینه طراحی ، ساخت و نگهداری جاده ها تحت شرایط بد آب و هوایی بسیار سخت می باشند . از آنجاییکه هزینه ساخت راههای ارتباطی در این کشور بسیار گران تمام شده و هزینه ها باید از طرف جمعیت قلیل این کشور پرداخته شود سعی شده است که راههایی جهت بازگشت این سرمایه ها پیدا شده و هزینه های اجرایی بدون کاهش کیفیت پایین بیاید. همچنین تجارب این کشور درعملیات اکتشافی نفت و گاز در دریای شکال و ساخت انواع سازه های دریایی بعد جدیدی در فعالیت های نروژ پدید آورده است .


دانلود با لینک مستقیم


پاورپوینت راهسازی در نروژ 40 اسلاید
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد