هایدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

هایدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق درباره ارزیابی کار و زمان (زمان سنجی محصول)

اختصاصی از هایدی تحقیق درباره ارزیابی کار و زمان (زمان سنجی محصول) دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 36

 

موضوع پروژه: ارزیابی کار و زمان (زمان سنجی محصول)

محل انجام پروژه: شرکت ریخته‌گری دقیق پولادیر و پارس کاراماشین

زیر نظر استاد ارجمند:

جناب آقای مهندس نصرتی

تهیه و تدوین :

مهدی آلاداغلو- مجید افتخاری- رضا موسوی

نیمسال اول سال تحصیلی 86- 85

بسم‌الله الرحمن‌الرحیم

مقدمه:

در دنیای امروز، تمام سازمانها فقط یک هدف دارند، که البته منظور از این هدف اغلب تفکرات سازمانی است به تعالی سازمان و حفظ بقای سازمان می‌انجامد و در دنیای رقابتی امروز، فقط سازمانهایی قدرت فعالیت و ادامه حیات را دارند که بتوانند در هر لحظه به نیازهای مشتریان خود به موقع و با بهترین کیفیت ممکن و قیمت مناسب، پاسخ بدهند. در سازمانهای تولیدی، امروزه بحث تنوع محصولات و جایگزینی محصولات جدید به جای محصولات قدیمی محسوس تر از سازمانهای دیگر است و استفاده از تکنولوژیهای مدرن از اهمیت بیشتری برخوردار است. پیچیدگی و بی ثباتی و نااطمینانی در جهان پویای امروز بقدری است که مدلهای سنتی گذشته به سرعت می‌تواند منسوخ شود. مشتریان امروزی به علامت تجاری کالایی که مصرف می‌کنند به مانند گذشته وفادار نیستند بلکه به دنبال خرید و مصرف کالاهایی هستند که با ارزش بوده و حتی اگر مجبور شوند هزینه بیشتری می پردازند و از آنجائیکه خریداران حق انتخاب در خریدکالا و خدمت را دارند رقابت را در میان شرکت‌ها افزایش داده است وبا توجه به مطالب ذکر شده در بالا، یکی از راههای افزایش سود‌آوری و بهره‌وری سازمان و در نهایت کنار زدن رقبا، استفاده از عامل مهم تحقیق و توسعه می‌باشد و در بین منابع در دسترس دو عامل نیروی انسانی، دانش و تجربه آن در ترکیب و تلفیق با عوامل موثر دیگر سازمان به هدف نهایی سازمان می‌انجامد. علم مطالعه کار که به علت نیاز به رقابت و افزایش بهره‌وری و توجه به زمان نسبت به جوامع سنتی در اوایل قرن بیستم در جوامع صنتعی شکل و توسعه یافت. که در صورت موردتوجه قرار دادن آن می‌تواند در کلیه سازمانهای تولیدی اعم از کارخانه‌ها و یا سازمانهای خدماتی میزان کارایی و بهر‌ه‌وری را بالا برد./.

الف: معرفی شرکت، هدف و روش تولید

شرکت ریخته‌گری دقیق پولادیر در سال 1362 تاسیس و از سال 1365 تاکنون بیش از 1400 نوع قطعات مختلف را به روش ریخته‌گری دقیق inves ment casting و فوم- کست Lost-Foam تولید نموده است. کارخانه این شرکت در زمینی به مساحت 15000 مترمربع 8000 مترمربع سوله در شهر صنعتی هشتگرد حدود 70 کیلومتری تهران احداث گردیده است. ریخته‌گری دقیق تکنولوژی بسیار پیشرفته ای می‌باشد که توسط آن ریخته‌گری انواع قطعات پیچیده از آلیاژهای فولادی و فلزات غیر‌آهنی با استفاده از مدل‌های مومی و قالب های سرامیکی ممکن می‌گردد. هدف این شرکت تولید انواع قطعات برای اولین بار در ایران با کیفیت همطراز با کشورهای پیشرفته جهت مصرف در داخل و نیز صادرات این قطعات می‌باشد.

ب: مزایای تولید به روش ریخته‌گری دقیق و فوم- کست

بااستفاده از این روش‌ها تولید قطعات مختلف با کیفیت سطحی ودقت ابعادی بسیار بالا امکان پذی می‌گردد. بطوریکه هزینه ماشینکاری را به حداقل رسانیده و در برخی موارد حذف می‌نماید. با استفاده از این روش امکان دستیابی به قطعات پیچیده از آلیاژهای مختلف میسر می‌گردد.

پ: انواع قطعات و ظرفیت تولید:


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق درباره ارزیابی کار و زمان (زمان سنجی محصول)
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد