هایدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

هایدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پاورپوینت کنترل اتوماتیک

اختصاصی از هایدی پاورپوینت کنترل اتوماتیک دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

 

دسته بندی : پاورپوینت 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابلیت ویرایش )

 


 قسمتی از اسلاید پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 122 صفحه

کنترل اتوماتیک تبدیل لاپلاس و مفاهیم آن. مبانی و مفاهیم کنترل. مدل سازی سیستمهای دینامیکی. بررسی رفتار ترانزیست سیستمها. معرفی انژکتور دررفتار سیستمها. مکان ریشه ها. پایداری. دیاگرام bode و کاربردهای آن.
سرفصل مطالب: مقدّمه مزیت کنترل خودکار: عملکرد بهینه سیستم های پویا و بهبود کیفیت و ارزانتر شدن فرآورده ها وگسترش میزان تولید و نیزماشینی کردن بسیاری از عملیات. کنترل علمی است که به تنظیم رفتار و یا مقدار کمیت های موجود در محیطهای مختلف عملیاتی (همانند محیطهای صنعتی) می پردازد.
به عنوان مثال کنترل یک کوره به معنی تنظیم رفتار تغییرات دمایی یا مقدار دمای آن می باشد. سیستم های کنترل را به دو دسته تقسیم می کنند : سیستم های کنترلی که مقدار متغیر تحت کنترل را روی عدد یا مقدار خاصی تنظیم می کنیم را سیستم های Regulation گوییم .(مثل تنظیم دمای کوره روی 1200 درجه ) سیستم های کنترلی که رفتار متغیر تحت کنترل را رویمنحنی یا پروفیل خاصی تغییرمی دهند را سیستم Tracking می گویند.
(مثل هدایت موشک) ورودیها خود به دو دسته تقسیم می شوند : ورودیهای قابل تنظیم : ورودیهایی که مقدار آن یا زمان وقوع آن کاملاً قابل تنظیم باشد مثلOpening valve. ورودیهای نا خواسته : ورودیهایی که مقدار آن یا زمان وقوع آن در دست کاربر نباشد مثل فشار مخزن سوخت ودمای محیط و یا فشار تانک.
تعریف دقیق علم کنترل: علم کنترل روشهایی را معرفی می کند که در این روشها به منظور تنظیم خروجی سیستمها می توان با استفاده از محاسبات ریاضی ورودی مناسب را برای اعمال به سیستم بدست آورد.
محاسبات ریاضی انجام شده به منظور بدست آوردن ورودی مناسب را کنترل گویند.
(البته در حالت Regulation یا Tracking کنترلر باید قادر باشد اثر ورودیهای ناخواسته را کاهش داده یا در حالت ایده آل حذف کند.) دو نوع ورودی ناخواسته در سیستم وجود دارد : Noise ورودی ناخواسته ایست که همواره در سیستم تأثیر می گذارد. Disturbance یا اغتشاش ورودی ناخواسته ایست که در یک بازه زمانی روی سیستم تأثیر می گذارد.
برای سادگی سیستم ها را به صورت بلوک دیاگرام زیر نمایش می دهیم:   سیستم های موجود در صنایع فرآیندی را Process گویند . سیستم ها ممکن است چند خروجی و یا چند ورودی داشته باشند. Single Input Single Output (S.I.S.O) Multiple Input Single Output (M.I.S.O) Multiple Input Multiple Output (M.I.M.O) Single Input Multiple Output (S.I.M.O)   منظور از ورودیها در فرم بلوک دیاگرامی ورودیهای قابل تنظیم است.
ورودیهای ناخوسته را به صورت زیر نمایش می دهیم: ویژگی روش Open Loop : در روش OPEN LOOP کنترولر از روی مقدار desired output (خروجی) به محاسبه ورودی مناسب برای سیستم می پردازد. مثال:کنترل مکان اهرم .
پرتاب گلوله.   از طرفی می دانیم که در هرسیستم تغییرات خروجی سیستم وابسته به تغییرات در ورودی سیستم می باشد. خروجی سیستم :y(t) ورودی سیستم :x(t) از طرفی y تابعی از x است: شکل کلی یک سیستم OPEN LOOPرا در شکل مقابل مشاهده می کنیم:

  متن بالا فقط قسمتی از اسلاید پاورپوینت میباشد،شما بعد از پرداخت آنلاین ، فایل کامل را فورا دانلود نمایید 

 


  لطفا به نکات زیر در هنگام خرید دانلود پاورپوینت:  توجه فرمایید.

  • در این مطلب، متن اسلاید های اولیه قرار داده شده است.
  • به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید
  • پس از پرداخت هزینه ،ارسال آنی پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما و لینک دانلود فایل برای شما نمایش داده خواهد شد
  • در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون بالا ،دلیل آن کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
  • در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون پاورپوینت قرار نخواهند گرفت.
  • هدف فروشگاه کمک به سیستم آموزشی و یادگیری ، علم آموزان میهن عزیزمان میباشد. 


  

 « پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »




دانلود با لینک مستقیم


پاورپوینت کنترل اتوماتیک
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد