هایدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

هایدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود طراحی برش عمودی مستطیلی قلب اکستروژن با یک سوراخ

اختصاصی از هایدی دانلود طراحی برش عمودی مستطیلی قلب اکستروژن با یک سوراخ دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 42

 

قسمت 5

طراحی برش عمودی مستطیلی قلب اکستروژن با یک سوراخ

1ـ5 مقدمه

هدف از شبیه‌سازی CFD، معین کردن حالت بهینه شکل قالب شامل صفحه قالب و مقطع عرضی پین برای بدست آوردن ابعاد اکسترود خواسته شده از cm1*cm2 از بخش عبوری مستطیلی با یک سوراخ دایره‌ای از cm1/1 ضخامت برای مرکز آن (شکل 1ـ5 را ملاحظه فرمائید. برای بدست آوردن این اکسترود، یک خالی کردن، تقریباً بخش مسطتیلی، قالب برشی با یک انداختن شبیه یک پین در مرکز آن مورد نیاز است. آنالیز عنصر محدود انجام شده یک گردش بولی را بکار می‌گیرد یک کد عنصر محدود CFD تجاری. نتایج بدست آمده براساس اطلاعات مواد و موقعیتهای فرآیند که در قسمت 3 داده شده بنا نهاده شده‌اند.

در بخش 2ـ5 علم هندسه مدل ارائه شده است. در بخش 3ـ5 یک توضیح مختصر از مدل عنصر محدود توسعه داده شده برای شبیه‌سازی ارائه شده است. این استنباط شده بوسیله یک بازبینی متصل از نتایج اکستروژن در بخش 4ـ5. این نتایج شامل یک بازبینی از اطلاعات در زمینه تندی برحسب زمان. فشار و دما مانند یک نقشه از سرعت برش و ویسکوزینه پلیمر، همچنین شکلها در بخش 4ـ5 نتایج محاسبات سطوح آزاد و وارونه اکستروژنه هستند. بخش 5ـ5 تشریح می‌کند اجزاء متفاوتی از قالبها و اهدافشان در جریان قالب نقشه چاپی آبی برای قالب طراحی شده در پیوست A داده شده است.2ـ5 علم هندسه از مدل

قالب اکستروژن یک جریان پلیمر زیر فشار از ورودی تا خروجی نگه می‌دارد. ورودی یک دایره است با قطر m055/0 که با بخش عبوری خروج از لوله برابر است. پلیمر از میان بخشهای تناوب و منشعب و اطراف عنکبوتها و از میان تحول قالب دور نهایت از میان سطح قالب جریان می‌یابد (شکل 2ـ5 را ملاحظه فرمائید). لبه قالب یک بخش مسطتیلی انحناءدار بی قاعده با عرض کاسته شده در وسط هست و پین از بخش عبوری شبیه انداخت هست. حتی با وجود آن مقطع عرضی اکسترود و لبه قالب بالانس چهارتایی هستند. (شکل 2ـ5 را ملاحظه فرمائید). بدلیل عنکبوتی پیچیده و ساختار قالب تحول، شبیه‌سازی کردن نیمی از حوزه جریان واقعی لازم بود. شکل (3ـ5 را ملاحظه فرمائید) هر چند تحلیلهای پارامتری می‌تواند باشد و انجام شده باشد خیلی کارآمدتر بوسیله جریان شبیه‌سازی در سطح قالب و یا نواحی زیری قالب فقط با یک ربع از حوزه جریان واقعی بعلت بالانس کردن چهارتایی در آن ناحیه (شکل 4ـ5 را ملاحظه فرمائید). حرکت پولی برای شبیه‌سازی جریان قالب 3 بعدی و انتقال گرما مثل جریان سطح آزاد mm25 پائین رود از انتهای قالب بکار می‌رود (شکل 5ـ5 را ملاحظه فرمائید). حوزه محاسباتی مانند شکل 3 بعدی واقعی قالب و یک جریان سطح آزاد بعد از قالب جائیکه سرعت دوباره توزیع می‌شود و کم شدن فشار در یک پائین رود فاصله کوتاه اتصال از انتهای قالب اتفاق افتاده است. حوزه به چندین زیر حوزه تقسیم شده است برای آسان کردن استفاده از موقعیتهای مرز وابسته (شکل 5ـ5 را ملاحظه فرمائید)


دانلود با لینک مستقیم


دانلود طراحی برش عمودی مستطیلی قلب اکستروژن با یک سوراخ
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد