هایدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

هایدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق در مورد وظایف عمده مدیریت منابع انسانی و امور کارکنان

اختصاصی از هایدی تحقیق در مورد وظایف عمده مدیریت منابع انسانی و امور کارکنان دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 5

 

وظایف عمده مدیریت منابع انسانی و امور کارکنان

 

وظایف مدیریت

1. برنامه‌ریزی:

تجسم و طراحی عملیات؛ جمع‌آوری اطلاعات؛ تعیین اهداف؛ تحلیل اطلاعات؛ تعیین خط مشی؛ ارزیابی راه‌حل‌ها؛ تعیین مشاغل؛ انتخاب بهترین راه‌ حل

2. سازماندهی:

ایجاد ساختار رسمی؛ شناسایی و گروه‌بندی فعالیت‌ها؛ تعیین مراتب سطوح؛ ایجاد هماهنگی بین وظایف و فعالیت‌ها؛ تعیین حدود اختیارات و مسؤولیت‌ها 

3. رهبری و سرپرستی:

یگانه‌سازی اهداف فرد و سازمان؛ رهبری؛ ارتباط و قلمرو ارتباطی؛ انگیزش

 

4. ارزیابی:

نظارت و سنجش برنامه‌ها و فعالیت‌ها؛ ارزیابی انحرافات از برنامه؛ اندازه‌گیری فعالیت‌های زیردستان؛ انجام اقدامات اصلاحی

 

وظایف عملیاتی و اجرایی

1. استخدام (کارگزینی):

کارمندیابی؛ ترفیع و انتقال؛ انتخاب (مصاحبه و آزمون استخدامی)؛ اطلاعات و آمار پرسنلی؛ انتصاب

 

2. آموزش و توسعه منابع انسانی:

نیازسنجی آموزشی؛ پیش‌بینی محل و تسهیلات آموزشی؛ برنامه‌ریزی آموزشی؛ اجرای برنامه‌های آموزشی؛ تأمین مربی؛ ارزیابی آموزشی

 

3. جبران خدمات (حقوق و دستمزد):

تجزیه و تحلیل شغل؛ تنظیم طرح حقوق؛ تعیین استاندارد کار؛ تعیین دستمزدهای تشویقی؛ ارزشیابی مشاغل

 

4. نظام روابط کار (حقوق کارگر و کارفرما):

عقد قرارداد؛ نظارت در امور انضباطی؛ تعیین شرایط و ساعات کار؛ رسیدگی به شکایات

 5. نظام نگهداری کارکنان (بهداشت و ایمنی و خدمات رفاهی کارکنان):

نظارت در امر بهداشت و خدمات درمانی؛ نظارت در امور آموزش ایمنی؛ نظارت در برنامه‌ریزی و اجرای امور ایمنی؛ بیمه کارکنان؛ کمک در طرح‌ریزی مهندسی انسانی؛ ایجاد تسهیلات رفاهی

 

6. جدا شدن کارکنان از سازمان:

اخراج؛ بازنشستگی؛ بازخرید

شرح وظایف

 

- انجام کلیه امور پرسنلی , رفاه و تعاون , دبیرخانه

- انجام کلیه امور کارگزینی شامل تهیه و صدور احکام ترفیع , ارتقاء گروه , مرخصی , بازنشستگی , بازخریدی , ماموریت و غیره

- اجرای کلیه قوانین و مقررات آئین نامه ها و دستور العمل های استخدامی و اداری و دستوررات صادره از معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور

- ابلاغ احاکم صادره توسط هیئت بدوی تجدید نظر دادگاه تخلفات اداری

- تکمیل پرونده های استخدامی و تهیه خلاصه پرونده و بایگانی انها

- تشکیل کمیته اجرائی مرحله دوم و شورای ارزشیابی مدیران و کارشناسان تخصصی و تحقیقی و صدور احکام آنان

- همکاری در تهیه بودجه سازمان با واحد مربوط

- انعکاس بررسی و شایستگی و استعداد مستخدمین از پرونده های مربوطه بمنظور تعیین استحقاق و ترفیع به واحدهای ذیربط

- جمع آوری و تنظیم آمار پرسنلی

- نگهداری و حفاظت پرونده ها و سوابق مستخدمین سازمان در بایگانی پرسنلی

- انجام امور مربوط به بازنشستگی و وظیفه و رفاه – عمومی کارکنان و نظارت بر تعاونی کارکنان

- انجام امور مربوط به وامهای مختلف و کمک های غیرنقدی و هزینه عائله مندی کارکنان در چهارچوب مقررات

- مطالعه قوانین و طرحهای استخدامی و اظهار نظر در مورد طرحهای مورد عمل

- پیش بینی کادر مورد نیاز سازمان با هماهنگی واحدهای ذیربط

- برنامه ریزی پیرامون تامین نیروی انسانی متخصص در قالب تشکیلات و پستهای سازمانی با هماهنگی واحدهای ذیربط

- انجام امور استخدام پرسنل مورد نیاز با رعایت قوانین و مقررات موجود

- انجام کلیه امور مربوط به استخدام (اخذ مجوز نشر آگهی ثبت نام و برگزاری آزمون)داوطلبان استخدام در سازمان ثبت احوال کشور

- تهیه دستور العمل های مربوط به امور اداری و استخدامی

- نظارت بر امور استخدامی ادارات کل استان و راهنمایی و ارشاد آنها

- تنظیم و اجرای برنامه های مربوط به تعمیرات جزئی و نگهداری و تنظیف ساختمانها و وسائل موجود در حوزه مرکزی سازمان

- برنامه ریزی در جهت نوسازی ادارات و فضاهای کاری کارکنان و محل های نگهداری اسناد سجلی و سخت افزارها

- بازدید از اراضی و محل های مورد نظر بمنظور جمع آوری اطلاعات جهت طرح نقشه و پروژه های ساختمانی متناسب با وضعیت جوی منطقه

- طراحی و تهیه پروژه های ساختمانی مورد نیاز در ارتباط با نوسازی ادارات ثبت احوال در سطح کشور

- تهیه پروژه های معماری داخلی ساختمان ادارات و نظارت بر عملیات اجرائی آنها با توجه به ویژگیهای خاص ثبت احوال

- تعیین مشخصات فنی و تزئینی ساختمان ادارات و توصیه ضوابط و معیارهای مورد نیاز پروژه های ساختمانی

- انجام محاسبات فنی و ارزیابی و برآورد اعتبار طرحهای ساختمانی و نظارت بر کار مجریان طرح

- پیش بینی تجهیزات لازم جهت اجرای طرحهای مربوط به نوسازی ادارات ثبت احوال

- نظارت بر اجرای عملیات ساختمانی و سنجش و ارزیابی پروژه های در دست اقدام

- طراحی و محاسبه پروژه های حرارتی , تهویه و تاسیسات از قبیل آب و برق , فاضلاب , آسانسور و غیره

- محاسبه نیروی برق مصرفی و تاسیسات و تجهیزات ساختمان


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق در مورد وظایف عمده مدیریت منابع انسانی و امور کارکنان
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد