هایدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

هایدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود مقاله ISI کوتاه شدن چرخه های نوآوری های آموزش کارکنان بر اساس ادغام از اعتبار مجازی به سیستم های اطلاعات کارکنان

اختصاصی از هایدی دانلود مقاله ISI کوتاه شدن چرخه های نوآوری های آموزش کارکنان بر اساس ادغام از اعتبار مجازی به سیستم های اطلاعات کارکنان دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

موضوع فارسی :کوتاه شدن چرخه های نوآوری های آموزش کارکنان بر اساس ادغام از اعتبار مجازی به سیستم های اطلاعات کارکنان

موضوع انگلیسی :Shortening innovation cycles by employee training based on the integration of virtual validation into worker information systems 

تعداد صفحه :6

فرمت فایل :PDF

سال انتشار :2015

زبان مقاله : انگلیسی

 

چکیده
با توجه به پیشرفت های سریع در فن آوری، پیچیدگی فرآیندهای مونتاژ افزایش یافته است. برای پاسخگویی به این چالش ها، به طور موثر کارگران واجد شرایط لازم است. یک کارگر باید یک آموزش پایه به درک محتوای آموزشی جدید و قادر به ترجمه آن به کار روزانه دارند. همچنین، یک جریان داده ها سریع و کارآمد از نوآوری در توسعه محصول به آموزش های لازم است. به ویژه در استفاده از داده های طراحی سه بعدی را به یک اثر غوطه وری بزرگ برای نامزدهای آموزش. محتوای تازه به دست در مقایسه با آموزش و پرورش معلم محور در مدارس بیشتر به یاد ماندنی است. ما یک راه حل با استفاده از یک سیستم اطلاعات کارگر برای این نوع از یادگیری الکترونیکی ارائه شده است. این سیستم ممکن است حتی پیش از تولید استفاده می شود. این مفهوم را می توان با ارائه مدرک تحصیلی و یا حتی محتوای آموزشی افزایش یافته است. با استفاده از داده های چند رسانه ای به دست آمده از طراحی به کمک کامپیوتر و اعتبار مجازی، رویکرد ما برای یک مفهوم آموزش رمان تواند تحقق یابد.


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله ISI کوتاه شدن چرخه های نوآوری های آموزش کارکنان بر اساس ادغام از اعتبار مجازی به سیستم های اطلاعات کارکنان
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد