هایدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

هایدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پاورپوینت رابطه CRM و ERP

اختصاصی از هایدی پاورپوینت رابطه CRM و ERP دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پاورپوینت رابطه CRM و ERP

هر سازمان، فقط یک مدیر دارد: مشتری...

او می تواند همه کارمندان را اخراج کند. از رئیس تا کارمندان جزء،

فقط کافی است پول خود را جای دیگری خرج کند!

سم والتون(بنیانگذار

 

 

مشتری کیست؟
امروزه، بازار یعنی مشتری؛ و مشتری کسی است که از خدمات و تولیدات سازمان بهره می برد.

 

(دکتر گودرزی، غلامرضا - جهانی شدن و استراتژی مشتری مداری”-1382- اندیشه گستر سایپا بیست و هفت : ص13)

 

مشتری (Customer) : سازمان یا فردی که محصول را دریافت می کند یادآوری : مشتری می تواند مشتری داخلی یا خارجی سازمان باشد
(مهدیزاده، احمد- سیستم مدیریت کیفیت بر مبنای ISO9001:2000”-1381- سازمان هوافضا-اول: ص4)
 
 
 

از نگاه آمار

جذب یک مشتری جدید، 6 برابر پر هزینه تر از نگهداری مشتری فعلی است.
حفظ 5 درصد از مشتریان قبلی، سودی معادل 25 تا 95 درصد خواهد داشت(فردریک ریچ هلد)
96% مشتریان هیچگاه دررابطه با رفتار بد و کیفیت بد محصولات شکایت نمی کنند.
90% این مشتریان ناراضی دیگر به شرکت مراجعه نمی کنند.
هر کدام از این مشتریان ناراضی، علت ناراحتی خود را حداقل به 9 نفر می گویند.
13% مشتریان ناراضی، نارضایتی خود را به بیش از 20 نفر انتقال می دهند.
 
 
 

دانلود با لینک مستقیم


پاورپوینت رابطه CRM و ERP
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد